Ultraeffektivitet

Eftersom jag är träningsnarkoman så måste jag ha min dagliga dos serotonin och endorfin annars blir jag olycklig.

Så direkt efter jag lagt Emma på dagen så ställde jag klockan på att väcka henne efter en timmes sömn. Toksnabbt ombyte, på med bra musik (90tals hip hop) och uppvärmning.

A: On the minute 2pos Clean. Hip2Squat, mid2power

40-60-70-75-80-85-90-90-90 – mid2power värre eftersom det är tungt att resetta greppet när det blir så tungt och min nya stång inte har ultragrepp.

B: On the minute high hang squat clean:

95-95-95-100-100-100 – Nice

C: Every 2nd minute 3 low bar BS + 5 Jerk Squat

90-110-120-120 – Inte fullt djup!

Hade ca 30 min på mig efter uppv. Rätt nöjd att ha klämt in 20 set på den tiden.

Sjukt för det känns som jag skulle kunna sätta 110 högt hängande. 100 var ganska lätt.

Sen ikväll efter att jag la Emma så körde jag ett pass till men mycket lätt.

A: Kroppsfällningar vertikal till horinstonal, försök vara hollow hela vägen och endast toucha golvet och upp igen x 5

B: Ett gäng Front Lever sänkningar + några vänster-tucked & höger-tucked.

C: Tabata Hollow Rock – 5 intervall

D: Viktad sidoplanka 30s per sida 25kg.

E: Viktad frontplanka 30s 25kg

F: Ingick inte men försökte komma upp till Ring-HSPU, gick ej på tre försök… WTF!

About marcusherou