Succee & Fiasko

Påminn mig om att aldrig igen göra WODs som jag egentligen inte vill göra.

A: C & J
60-80-100-112,5-120PR-122,5PR (1min vila mellan PR)

Idag värmde jag massor av FS & stöt. Verkar ha gett effekt. Allt i 120 lyftet var lätt och vändningen något tung på 122,5, stöten “lätt”. teknikvärmning i delmomenten + hela rörelsen => Vana

B: DL: 120-160-195-205-215-225PR

205 lyftet asfult, 215 lättare, 225 så snyggt som det kan bli på max = kota för kota. Gläds åt att 200 kan komma upp med bra hållning iaf.

C: 11.6 utan glöd. Försök 1, gav upp efter 3min. 12 Thrusters.

Blev jättearg på mig själv och enormt besviken över min barnslighet så jag lassade på vikter igen efter ca 3min. Såklart dödsdömt då benen nu var lite möra.

Försök 2, gav upp igen efter 4-5 min men genomförde passet dock larvade jag mig under 18 Thrusters varvet med enarmsryck i ren protest. 15 CTB.

Fattar inte varför jag överhuvudtaget gjorde detta pass, helt meningslöst.

Enda glädjen låg i att jag fick träna mer CTB.

D:
Pga att jag brände tid så hann jag inte heller med den WOD som jag planerat utan gjorde bara ett varv av den.

3 RFT av
6 x 4m rope climb
30 KTE
800m

7:10min för ett varv, vilket iofs är bra. 3:10 på löpningen, syra deluxe sista 200m.

Total antiklimax, aldrig igen att jag skämmer ut mig på det här viset. Noll fightingspirit

About marcusherou