Plötsligt händer det

Glömde äta innan passet så jag kände mig lite vissen under andra halvan men vad gjorde det!

A: 5 x OTM Power Snatch + Snatch (uppv 40-50-60) sen 5 x 65kg.

Hade problem med balansen i början. Breddade greppet i 3:e settet och vips så kändes det bättre.

B1: OHS – Uppv: 65-70-75. 5×75-5×75-9×75 Valde att köra mina 5:or på 75 för att jag missade på uppv och kände mig allmänt toksvag. Första femman utan bälte och den höll jag på att tokmissa den 5:e på. Andra settet också stökigt fast jag hade bälte. Vid riktigt dåligt mod inför sista men taggade upp mig och satte en 9:a ganska lätt. Lätt och lätt armarna gav vika, fanns inget kvar i dem :) Stod på mitt gummigolv på de två första och kände mig svajig, klev av det på sista och det kändes bums bättre. Vem vet om den lilla grejen gjorde sån stor skillnad ?

B2: WPU – Uppv 24 – 42. Sen körde jag på 42kg. Gjorde 5-5-3-3. Klämde snoppi på 4:e reppen under 3:e settet och hämtade mig inte sen när jag försökte göra om den :) Ska sänka till 38 nästa vecka. Det var för tungt.

C1: AMRAP 1 min Pendlay Row 90kg – 14 st.

C2: AMRAP Ring Dips: 26st.

D:

AMRAP 12mins

  • Max rep pull-ups
  • 25 situps

Gjorde 43 (PR) – 13-13-10-9-14-6 = 108st. Sjukt nöjd!

E: Kroc Rows 32kg KB: 16 reps per arm.

About marcusherou