Nä nu byter jag grepp

Sliten som fan i hela kroppen. Känner mig bakis typ. Skumt.

Pass 1

A: Snatch Heavy Single – 2×40-40-50-50-3x3xOTM 60kg-2×70-1×75-75-80-80-85-85-90-90-95-100F-100F

Sjukt irriterande att inte ta 100, pissvikt! Bytte ju grepp till ett smalare efter DM och har inte tagit 100 sen dess. Inte ok! Byter grepp bums till ett bredare igen.

B: HBBS – heavy double – 5×60-3×90-120-x2x140-1×150 – Bah! Herre min skapare så klent.

Hjälpte de andra en stund med Muscle Up och marklyft.. Väl hemma så surnade jag till och körde ett litet extra pass.

C: 10 x OTM Snatch High Pull 105kg, pisslätt ju!

D: 2 Pause FS + 2 Pause HBBS 100kg x 3set – Mycket bra övning. Böj-gymnastik kan man se det som mer än styrka.

Massage av min sargade kropp medelst boll och foam-roller. Kommer jag rycka mer ikväll ?

Pass 2, 20:40

Japp mer ryck blev det. Bytte till ett bredare grepp.

E: Power Snatch 3×40-60-70-2×80-1×87,5-92,5-97,5kg
Nöjde mig där då det va tungt från marken.

Nya kläder från Dcore skymtas i rycken. Ska ta lite bilder senare. Shortsen och tröjorna va grymt sköna. Där har jag på
mig en rashguard. Grym hood också.

F: 3x Inom 90s 12 PC 60kg + amrap lareral burpees, vila 6min
Score: 20-22-29 reps. Sista settet gick jag balls to the walls på.

G: 2xamrap MU
6, 6 reps. LOL :) greppet blev nog lite stekt av PC och även latsen. Hade inte heller mental power att gå för PB.

H: amrap strikta hspu – 8st
Tecken på att jag va trött i axlarna.

I: 2x20kg hantelpress 8 reps

J: For time: 50 situps + 100 air squats
Men LOL vilken lårsyra! Gjorde situpsen på 1:20 men airsquatsen fick delas i 10:or rakt igenom! 5:00 blev tiden.
Kan iofs bero på att jag gör dem långsamt för att undvika att göra illa höften men ändå.

K: 2x20kg hantelpress 10 reps

K? Nästan bokstavs-PR :)

About marcusherou