Mina hamstrings!

Böj, marklyft, marklyft och mer marklyft sedan sprintar på det. Mitt säte är helt galet stekt.

A: 5 x 1 Power Clean + 3 Front Squat 90kg

Fokus på att sträcka knäna och höft. Lätt men lite segt.

B: Front Squat: 2 x 110, 2 x 120, 3 x 133PR, 3 x 110, 3 x 110

3×135 nästa vecka ? Sjukt att jag helt plötsligt tar ett kvantsteg framåt i frontböjen. Nästan lika stark här som i High Bar BS.

C: Snatch Deadlift 5 x 70kg, 3 x 2set x 100kg. Fokus på att vara långsam 1cm och explodera. Gjorde nog mer en pull än DL men varför göra två olika rörelsemönster ?

D: Clean Deadlift 3 x 3 x 130kg. Samma fokus men jag fattar inte hur jag ska kunna vända runt en sån här vikt ? Känns galet långt bort att jag sittvänt 128kg.

E: Touch N Go Deadlift AMRAP: 12 x 180kg



E: 8 x 200m löpning, vila 90s. 33s i snitt. Första 35s sista 31s. Stekte mig så hårt på sista löpningen för jag ville ikapp Kalle, gick bra i 100m sen så kom syran och jag ragglade in i mål och kunde inte varken stå eller sitta på över 5min.

F: 3 x 20TTB, vila 60s. 30s, 1:02, 1:22. Kändes helt OK idag, magen helt slut istället för grepp.

Skönt med vila imorn :)

About marcusherou