Mat är viktigt

Sov endast 6 timmar inatt igen. Korkat när man har sån träningsvolym.  Dock så kom jag igång bra idag ändå och har idag fokuserat på att äta som en häst efter måndagens misär. Mycket riktigt båda passen gick bra idag. Jag är ett kolhydratdjur. LCHF go fuck yourself, det funkar inte för högintensitetsträning.

Pass 1

A: 10 x OTM Power Clean + Hang Squat Clean + Push Press (inte jerk) @ 75% of Push Press

Såhär skulle det typ se ut

Lite hetsigare

Och ännu lite hetsigare :)

95kg, lätt och fint.
B1: Press 85kg x 2reps (fail på 3), 70kg x 3x2set
B2: Weighted Strict CTB – 2×12-18-24-32-36kg

Pass 2
C: Snatch High Pull 90kgx2x3set (stången låg ju bara där inför marklyft så jag tänkte “äh jag kör lite pulls”).


3×3 plyohopp emellan set

Såna här alltså. Har en stång ovanför huvudet på 75cm lådan så jag va lite rädd för att sträcka ut :)

D: BSS 65kg5/5x3set
3×3 plyohopp emellan set

E: 10 min 8x90kg dl + 6 bbjo + 4mu
6v + 7 dl

Vila 5min pga att hallen stängde, var meningen med 10min.

F: 10min 5 x pc 60kg + 10 ttb + 15 wb
5v + 4 ttb

Puh va flåsigt det blev! Allt som allt

About marcusherou