Jag är inte svag trots allt!

Efter två veckor i Thailand utan styrketräning men en hel del flås så var man ju väldigt rädd att styrkan skulle vara gone gone bye bye. Så var inte fallet.

Pass 1

A: Snatch: 40-60-60-70-70-80-80-90-97,5F-97,5-105F-105F-92,5-90
Nöjd med mina fails!

B: Jerk: 2×60-2×80-100-115-125-132,5-140F-140F
Inte nöjd med mina fails höll på att slita av hälsenan på sista lyftet då jag tog ned stången på bröstet i splitposition.

Pass 2

A: 5min AMRAP

  • 10 OHS 43kg/30kg (plockas från golvet)
  • 10 Burpees

5 varv exakt.

Tog slut i låren.

Vila exakt 5min (nej du får inte vila 10min då är ditt resultat värdelöst och räknas inte)

B: 5min AMRAP

  • 10 Shoulder to Overhead anyhow 50kg/35kg (måste plockas från golvet)
  • 10 Box Jump 60/50cm

4 varv exakt

Tog helt slut i triceps.

C: Viktad Bridging ca 3set x 10 reps @ 100kg

D: Viktad planka 60s @ 60kg, ganska tungt

Dock är jag lite rädd att dagens pass påverkar böjen imorrn. Lets see…

About marcusherou