Jag är glömsk

Glömt assistansövningarna på måndagspassen två veckor i rad. Fan skärpning.

Pass 1

A: Snatch 3RM: 3×40-40-50-70-2×80-1×85-3×87,5-80-80-4×70 (TnG).

Rätt lätt tangering på 87,5.

B: Back Squat 5RM: 5×150, rätt tungt sista reppen.

C: Double Dip Pause Squat 2×100-105-105-105-105

Dave var arg på sina stötar och tog ut all sin ilska i att coacha mig hårt. Det var bra då jag lärde mig två saker om mig själv. Jag sitter djupare på vänster ben och jag skjuter inte höften framåt i böjen på vägen upp. Pause Squat är grymt för att träna formen.

D: Push Press 1RM: 5×60-2×80-1×100-110-115PR-120PR

Pass 2

A: 40 CTB på tid. Varje bryt = 10 straff Burpees. 3:18 två bryt. 23-12-5. Nästa vecka hoppas jag på två set.

B: 70 WB på tid. Varje bryt = 10 straff Burpees. 3:21 ett bryt. 47-23. Jag är alltså inte helt kass på dessa eller ?

C: Strikta HSPU på plata: 13 reps

D: Dubbelkippade HSPU på platta: 21 reps

E: Armhävningar på låda med 32kg KB: 2 reps sen 8 reps men typ 0 reps godkända enligt Matti. Måste filma så jag ser vad jag ska fixa. Skitbra övn.

About marcusherou