Archive for February 22nd, 2014

  • Status: Somnade sent, vaknade 06:30. Helvete. Med så många i hallen att det inte går att räkna upp men ffa Angelica körde jag med. Styrka A: Frontböj 2×60-80-100-110-120-130-140-150 (tangerat PR)-130x2x5set Jävligt skönt att äntligen vara tillbaka på maxvikter i den här jävla övningen!     B: Marklyft 5×60-100-130-160-3×180-6×200 Viktigt att morra när man lyfter!     C: Press bakom nacken 5×40-50-60-60-60-60-7×60 Nu händer det grejer! 50-60 reps verkar vara helt optimalt per vecka i denna övning. Går ju framåt 1-2kg per pass. Nästa pass ska jag hålla mig till lägre ökning 61kg så jag inte platåar för fort. Började på […]

    Tänk att man måste bli gubbsur

    Status: Somnade sent, vaknade 06:30. Helvete. Med så många i hallen att det inte går att räkna upp men ffa Angelica körde jag med. Styrka A: Frontböj 2×60-80-100-110-120-130-140-150 (tangerat PR)-130x2x5set Jävligt skönt att äntligen vara tillbaka på maxvikter i den här jävla övningen!     B: Marklyft 5×60-100-130-160-3×180-6×200 Viktigt att morra när man lyfter!     C: Press bakom nacken 5×40-50-60-60-60-60-7×60 Nu händer det grejer! 50-60 reps verkar vara helt optimalt per vecka i denna övning. Går ju framåt 1-2kg per pass. Nästa pass ska jag hålla mig till lägre ökning 61kg så jag inte platåar för fort. Började på […]

    Continue Reading...