Archive for April 15th, 2013

  • Morgonpass A: 20 Bar MU 3:30 2min bättre än förra v. B: 5×10 UB TTB 4:20 Lätt C: 5min TGU 16kg upp till knästående 15 reps, extremt överdrivet långsamt tempo för att påtvinga hög TUT per rep och provocera fram instabilitet. Lunch Rejäl höft och axeluppvärmning för att fixa en grinig höft. D: 3 Snatch Push Press + 5 Back Squat 60kg, 70kg, 80kg, 90kg, 100kg Lätt. Undviker ryck nu pga axeln. Får göra övningar som stärker den snarare än stjälper. E: HB Back Squat 140×8 Helvetes piss, hade 20 reps som nån diffus målsättning men hade inte robocopskyddet med […]

    Gringubbe böjer om och om igen

    Morgonpass A: 20 Bar MU 3:30 2min bättre än förra v. B: 5×10 UB TTB 4:20 Lätt C: 5min TGU 16kg upp till knästående 15 reps, extremt överdrivet långsamt tempo för att påtvinga hög TUT per rep och provocera fram instabilitet. Lunch Rejäl höft och axeluppvärmning för att fixa en grinig höft. D: 3 Snatch Push Press + 5 Back Squat 60kg, 70kg, 80kg, 90kg, 100kg Lätt. Undviker ryck nu pga axeln. Får göra övningar som stärker den snarare än stjälper. E: HB Back Squat 140×8 Helvetes piss, hade 20 reps som nån diffus målsättning men hade inte robocopskyddet med […]

    Continue Reading...