Archive for March 5th, 2013

  • Status: Dålig sömn men 1kg tyngre. Inte kass i kistan. Kallsvettas inte. Dock s.l.i.t.e.n. In the morning A1: Excentriska enbensböj 3s på höger: 4x20kg, 40kg, 6x60kg A2: Powell Raise vänster: 10x5kg, 7kg, 9kg B: Hantelrodd 10/10x32kg 10min rodd @ z1; 2,2km High Noon A: Split Jerk – teknik på att få fram foten och driva igenom kroppen. 50kg x 3 x 3set B: Snatch Deadlift 3 x 50-80-100-110kg Tungt men stabilt. C: AMRAP 8min Hang DB Snatch 25kg 6/6 Step-up 40cm med DB i rack 30 DU 5v exakt, rätt flåsigt. Step-Ups klart värst. In the evening Fruktansvärt oladdad. Wilma […]

    Rycker inte ens kroppsvikt

    Status: Dålig sömn men 1kg tyngre. Inte kass i kistan. Kallsvettas inte. Dock s.l.i.t.e.n. In the morning A1: Excentriska enbensböj 3s på höger: 4x20kg, 40kg, 6x60kg A2: Powell Raise vänster: 10x5kg, 7kg, 9kg B: Hantelrodd 10/10x32kg 10min rodd @ z1; 2,2km High Noon A: Split Jerk – teknik på att få fram foten och driva igenom kroppen. 50kg x 3 x 3set B: Snatch Deadlift 3 x 50-80-100-110kg Tungt men stabilt. C: AMRAP 8min Hang DB Snatch 25kg 6/6 Step-up 40cm med DB i rack 30 DU 5v exakt, rätt flåsigt. Step-Ups klart värst. In the evening Fruktansvärt oladdad. Wilma […]

    Continue Reading...