Archive for February 27th, 2013

  • In the morning Grooming av kroppen med ultralåga vikter A1: Sittande hantelpress 10kgx10x4set A2: Bulgarian Split Squat 30kgx5/5x3set Sedan: 20min @ easy pace 400m jogg 400m ski erg 4v + 290m jogg, ökade löpningen något mot sist. In the evening A: Vertikalhopp: 62cm, tangerat PR såja. B: HBBS: 5×60-, 80, 100kg, 1×120-1x130kg Lite ont i knät så gick inte upp till 145 som va tanken. En liten kicker: 3 x [ 5 DL 125kg + 10 lat burpees ] 1:31, RPE 8 Sedan en mycket lugn wod som inte blev så lugn. AMRAP 10min RPE 4-5 Row/Run 200m 6/6 Sandbag […]

    Börjar kanske gilla löpning igen

    In the morning Grooming av kroppen med ultralåga vikter A1: Sittande hantelpress 10kgx10x4set A2: Bulgarian Split Squat 30kgx5/5x3set Sedan: 20min @ easy pace 400m jogg 400m ski erg 4v + 290m jogg, ökade löpningen något mot sist. In the evening A: Vertikalhopp: 62cm, tangerat PR såja. B: HBBS: 5×60-, 80, 100kg, 1×120-1x130kg Lite ont i knät så gick inte upp till 145 som va tanken. En liten kicker: 3 x [ 5 DL 125kg + 10 lat burpees ] 1:31, RPE 8 Sedan en mycket lugn wod som inte blev så lugn. AMRAP 10min RPE 4-5 Row/Run 200m 6/6 Sandbag […]

    Continue Reading...