Archive for November 13th, 2012

  • Sliten som fan idag. Farbror Naproxen har dock tagit bort höftbesvär. Höll igen dock så jag inte skapar omedvetna problem “under the influence”. A: OHS heavy single Snatch + 2 OHS 50-50-60-60-70-70 Nice B: 5×6/1min rodd @ LT dvs ca 30min pace 1:51,9 1599m 1:51,5 1615m 1:50,2 1634m 1:50,2 1634m 1:47,7 1671m 8153m totalt Kändes som ett lysande recoverypass. Min pulsklocka sa 15h recovery så vi får väl se

    Briljant!

    Sliten som fan idag. Farbror Naproxen har dock tagit bort höftbesvär. Höll igen dock så jag inte skapar omedvetna problem “under the influence”. A: OHS heavy single Snatch + 2 OHS 50-50-60-60-70-70 Nice B: 5×6/1min rodd @ LT dvs ca 30min pace 1:51,9 1599m 1:51,5 1615m 1:50,2 1634m 1:50,2 1634m 1:47,7 1671m 8153m totalt Kändes som ett lysande recoverypass. Min pulsklocka sa 15h recovery så vi får väl se

    Continue Reading...

  • Pass 1 A: Snatch 10xOTM 2×75%-2×77,5%-2×80%-2×82,5%-2×85% 77,5-87-5kg med en fail B: Clean and Jerk 10xOTM 2×75%-2×77,5%-2×80%-2×82,5%-2×85% 97,5-110kg C: Inom 15min High Bar Back Squat heavy triple 20X2 via triples 100-120-140-150-160kg D: 3×45/90s DL 100kg 16-18-15, ländryggs och lårbaksidesyra E: 3 x [ AMRAP 2min 3 Unbroken MU + 3 Unbroken EROM Strikta HSPU, vila 2min ] 3 (50-plattor) 2+3 (60-plattor), 2+3. Sista två varven kippade. Omg mina triceps blev stekta. Höften jävligt mkt sämre av detta pass. Pass 2 Höften verkligen inte bra men kunde squatta dock jävligt sned. Flyttade bak vänsterfoten och höll på. F: 2 x Inom 90s […]

    MK goes Volymträning

    Pass 1 A: Snatch 10xOTM 2×75%-2×77,5%-2×80%-2×82,5%-2×85% 77,5-87-5kg med en fail B: Clean and Jerk 10xOTM 2×75%-2×77,5%-2×80%-2×82,5%-2×85% 97,5-110kg C: Inom 15min High Bar Back Squat heavy triple 20X2 via triples 100-120-140-150-160kg D: 3×45/90s DL 100kg 16-18-15, ländryggs och lårbaksidesyra E: 3 x [ AMRAP 2min 3 Unbroken MU + 3 Unbroken EROM Strikta HSPU, vila 2min ] 3 (50-plattor) 2+3 (60-plattor), 2+3. Sista två varven kippade. Omg mina triceps blev stekta. Höften jävligt mkt sämre av detta pass. Pass 2 Höften verkligen inte bra men kunde squatta dock jävligt sned. Flyttade bak vänsterfoten och höll på. F: 2 x Inom 90s […]

    Continue Reading...