Archive for November 6th, 2012

  • Lite trött av för lite sömn, klantskalle! Höften bättre men ont i böjposition. WU 5min Vvo2max-test: 6min löpning på löpband med 2% lutning. 1620m. 180 i puls. Mer att ge. Nöjd att ryggen höll. Cool down 10min Lite snatch high pull 70x3x4set på Solid. Rätt mkt töjande av ffa säte. Ren alibiträning idag!

    Ultralätt tisdag

    Lite trött av för lite sömn, klantskalle! Höften bättre men ont i böjposition. WU 5min Vvo2max-test: 6min löpning på löpband med 2% lutning. 1620m. 180 i puls. Mer att ge. Nöjd att ryggen höll. Cool down 10min Lite snatch high pull 70x3x4set på Solid. Rätt mkt töjande av ffa säte. Ren alibiträning idag!

    Continue Reading...

  • Första dagen på en deload-vecka. Höften paj. Hoppas på bättring A: Styrkeryck 3set 60kg B: Styrkevändning + överstöt 3set 70kg C: Press 3set 50kg D: Marklyft 3set 120kg E: MAP 3 set av 7 c&j 60kg 15 pu 20 kbs 24kg 500m rodd Vila 3min Fick tyvärr vänta på rodden både första och sista vändan och sista vändan rejält pga Redline-Lanner 3:50, 3:40, 4:10. Rodd 5min som nedvarvning. Lätt pass således.

    Lätt måndag

    Första dagen på en deload-vecka. Höften paj. Hoppas på bättring A: Styrkeryck 3set 60kg B: Styrkevändning + överstöt 3set 70kg C: Press 3set 50kg D: Marklyft 3set 120kg E: MAP 3 set av 7 c&j 60kg 15 pu 20 kbs 24kg 500m rodd Vila 3min Fick tyvärr vänta på rodden både första och sista vändan och sista vändan rejält pga Redline-Lanner 3:50, 3:40, 4:10. Rodd 5min som nedvarvning. Lätt pass således.

    Continue Reading...