Archive for April 2nd, 2012

  • Glömt assistansövningarna på måndagspassen två veckor i rad. Fan skärpning. Pass 1 A: Snatch 3RM: 3×40-40-50-70-2×80-1×85-3×87,5-80-80-4×70 (TnG). Rätt lätt tangering på 87,5. B: Back Squat 5RM: 5×150, rätt tungt sista reppen. C: Double Dip Pause Squat 2×100-105-105-105-105 Dave var arg på sina stötar och tog ut all sin ilska i att coacha mig hårt. Det var bra då jag lärde mig två saker om mig själv. Jag sitter djupare på vänster ben och jag skjuter inte höften framåt i böjen på vägen upp. Pause Squat är grymt för att träna formen. D: Push Press 1RM: 5×60-2×80-1×100-110-115PR-120PR Pass 2 A: 40 […]

    Jag är glömsk

    Glömt assistansövningarna på måndagspassen två veckor i rad. Fan skärpning. Pass 1 A: Snatch 3RM: 3×40-40-50-70-2×80-1×85-3×87,5-80-80-4×70 (TnG). Rätt lätt tangering på 87,5. B: Back Squat 5RM: 5×150, rätt tungt sista reppen. C: Double Dip Pause Squat 2×100-105-105-105-105 Dave var arg på sina stötar och tog ut all sin ilska i att coacha mig hårt. Det var bra då jag lärde mig två saker om mig själv. Jag sitter djupare på vänster ben och jag skjuter inte höften framåt i böjen på vägen upp. Pause Squat är grymt för att träna formen. D: Push Press 1RM: 5×60-2×80-1×100-110-115PR-120PR Pass 2 A: 40 […]

    Continue Reading...