Archive for February 28th, 2012

  • Sov +9tim, åt löjligt mycket igår. Mycket mob och självmassage. Vaknade rätt fräsch men lite trött fortf. Ska satsa på att sova minst 8tim inatt igen. A: High Bar Back Squa (5RM)t: 4×60-60-80-100-120-3×140-2×150(ganska lätt)-2×155(ouff tungt)-5×135-135(lätt sista). 2×155 är ju långt ifrån mitt max på 5×160 men känslan i kroppen är rätt OK. Jag var inte alls sur efter denna övning, speciellt eftersom sista 5×135 var så lätt. B: Pause Back Squat 3s: 100kg 3x2set – Lekande lätt och bra att träna på att tippa pelvis. Tror jag hade bra pelvis i botten. Detta måste återkomma då det är i botten […]

    Nästan med i matchen

    Sov +9tim, åt löjligt mycket igår. Mycket mob och självmassage. Vaknade rätt fräsch men lite trött fortf. Ska satsa på att sova minst 8tim inatt igen. A: High Bar Back Squa (5RM)t: 4×60-60-80-100-120-3×140-2×150(ganska lätt)-2×155(ouff tungt)-5×135-135(lätt sista). 2×155 är ju långt ifrån mitt max på 5×160 men känslan i kroppen är rätt OK. Jag var inte alls sur efter denna övning, speciellt eftersom sista 5×135 var så lätt. B: Pause Back Squat 3s: 100kg 3x2set – Lekande lätt och bra att träna på att tippa pelvis. Tror jag hade bra pelvis i botten. Detta måste återkomma då det är i botten […]

    Continue Reading...