Archive for February 13th, 2012

  • Efter två veckor i Thailand utan styrketräning men en hel del flås så var man ju väldigt rädd att styrkan skulle vara gone gone bye bye. Så var inte fallet. Pass 1 A: Snatch: 40-60-60-70-70-80-80-90-97,5F-97,5-105F-105F-92,5-90 Nöjd med mina fails! B: Jerk: 2×60-2×80-100-115-125-132,5-140F-140F Inte nöjd med mina fails höll på att slita av hälsenan på sista lyftet då jag tog ned stången på bröstet i splitposition. Pass 2 A: 5min AMRAP 10 OHS 43kg/30kg (plockas från golvet) 10 Burpees 5 varv exakt. Tog slut i låren. Vila exakt 5min (nej du får inte vila 10min då är ditt resultat värdelöst och räknas inte) […]

    Jag är inte svag trots allt!

    Efter två veckor i Thailand utan styrketräning men en hel del flås så var man ju väldigt rädd att styrkan skulle vara gone gone bye bye. Så var inte fallet. Pass 1 A: Snatch: 40-60-60-70-70-80-80-90-97,5F-97,5-105F-105F-92,5-90 Nöjd med mina fails! B: Jerk: 2×60-2×80-100-115-125-132,5-140F-140F Inte nöjd med mina fails höll på att slita av hälsenan på sista lyftet då jag tog ned stången på bröstet i splitposition. Pass 2 A: 5min AMRAP 10 OHS 43kg/30kg (plockas från golvet) 10 Burpees 5 varv exakt. Tog slut i låren. Vila exakt 5min (nej du får inte vila 10min då är ditt resultat värdelöst och räknas inte) […]

    Continue Reading...