Archive for January 10th, 2012

  • Behov av lite extra flås fast mest liksom få lungorna att pumpa runt lite luft. Tänker inte bli sliten av detta. Snörade på mig skorna och joggade lite 40/20 intervaller i 20min. Runt 10min började ryggen stelna och vid 15 var jag som en gaffel. Segade mig igenom 5min till och sen fick det räcka. Hoppas att detta förbättrar min löpning 1% till nu så att jag om 20 löppass börjar bli OK i ryggen. Mat i lass, ska inte göra misstaget att vara undernärd nån gång under metconfasen.

    Ojojoj min rygg

    Behov av lite extra flås fast mest liksom få lungorna att pumpa runt lite luft. Tänker inte bli sliten av detta. Snörade på mig skorna och joggade lite 40/20 intervaller i 20min. Runt 10min började ryggen stelna och vid 15 var jag som en gaffel. Segade mig igenom 5min till och sen fick det räcka. Hoppas att detta förbättrar min löpning 1% till nu så att jag om 20 löppass börjar bli OK i ryggen. Mat i lass, ska inte göra misstaget att vara undernärd nån gång under metconfasen.

    Continue Reading...

  • Ätit lass med mat och en halvt OK sömn inatt. Frågade om jag fick wodda på Nordic med Dave och Erik idag och det fick jag Camilla var också med och lekte med oss. A: Front Squat – 5×60-3×80-3×100-2×120-1×135-3x145PR-3×130-5×120(utan bälte) B: 5 RFT 5 MU 10 KBS 32kg/24kg 15 Goblet Squat 32kg/24kg 8:54min, riktig grepp och benstekare. ca 20min paus sen: C: 3 RFT: 12 TTB 15 Ring Dips 30 Air Squats Row/Run 400m Vila 90s ca 12min (11:30 snarare) men jag vilade för kort mellan varv 2 & 3. Tänkte bryta för att jag blev sur efter varv 2 […]

    Tillbaka i matchen

    Ätit lass med mat och en halvt OK sömn inatt. Frågade om jag fick wodda på Nordic med Dave och Erik idag och det fick jag Camilla var också med och lekte med oss. A: Front Squat – 5×60-3×80-3×100-2×120-1×135-3x145PR-3×130-5×120(utan bälte) B: 5 RFT 5 MU 10 KBS 32kg/24kg 15 Goblet Squat 32kg/24kg 8:54min, riktig grepp och benstekare. ca 20min paus sen: C: 3 RFT: 12 TTB 15 Ring Dips 30 Air Squats Row/Run 400m Vila 90s ca 12min (11:30 snarare) men jag vilade för kort mellan varv 2 & 3. Tänkte bryta för att jag blev sur efter varv 2 […]

    Continue Reading...