Archive for August 20th, 2011

  • Dra åt helvete vad fet och uppsvälld jag är efter Tacosen igår. 91kg dessutom så både spegeln och vågen är överrens. Spöregn ute, löpning i princip uteslutet. Bytte det mot Burpees istället. Stretch framsida lår, psoas, glutes A: Close Grip BP. 2cm utanför inneemarkering idag. Kände mig stabil, sög bak axlarna och lyckades hålla ner arslet och studsade minimalt på bröstet. Körde OTM. 10×60-5×80-1×90-100-110-120-125. Backade sen till 110 men orkade bara en rep haha. Perfekt. B: 15 x 30s/30s Burpees. 11-11-10-10-10-10-10-10-10-10-10-10-11-11-13. Fruktansvärt! Men de sista tre intervallerna lättast för att jag såg slutet. Stretch av glutes, hamstrings, psoas, frsmsida lår.

    Burpees on HIIT

    Dra åt helvete vad fet och uppsvälld jag är efter Tacosen igår. 91kg dessutom så både spegeln och vågen är överrens. Spöregn ute, löpning i princip uteslutet. Bytte det mot Burpees istället. Stretch framsida lår, psoas, glutes A: Close Grip BP. 2cm utanför inneemarkering idag. Kände mig stabil, sög bak axlarna och lyckades hålla ner arslet och studsade minimalt på bröstet. Körde OTM. 10×60-5×80-1×90-100-110-120-125. Backade sen till 110 men orkade bara en rep haha. Perfekt. B: 15 x 30s/30s Burpees. 11-11-10-10-10-10-10-10-10-10-10-10-11-11-13. Fruktansvärt! Men de sista tre intervallerna lättast för att jag såg slutet. Stretch av glutes, hamstrings, psoas, frsmsida lår.

    Continue Reading...