Archive for August 1st, 2010

  • Jag har i två artiklar på CrossFit Falun nämnt hur man bör värma upp och hur man bör stretcha för att bli en bättre atlet. Jag var i behov av ett corepass så jag utökade det lite i afton. Först Movement Prep och Prehab, klockade mig 8 min. Corepasset ca 20min L-Sit 30s (PR) Ball Exchange Bicycle Windmill Plankan på boll TGU Cork Screw Reverse Crunches Sedan lite AssTraining Hamstrings pull på boll, först med två sedan ett ben för högre effekt. Hip lift på boll med två & sedan ett ben för högre effekt. Stjärnan Till sist hela detta

    Leva som man lär

    Jag har i två artiklar på CrossFit Falun nämnt hur man bör värma upp och hur man bör stretcha för att bli en bättre atlet. Jag var i behov av ett corepass så jag utökade det lite i afton. Först Movement Prep och Prehab, klockade mig 8 min. Corepasset ca 20min L-Sit 30s (PR) Ball Exchange Bicycle Windmill Plankan på boll TGU Cork Screw Reverse Crunches Sedan lite AssTraining Hamstrings pull på boll, först med två sedan ett ben för högre effekt. Hip lift på boll med två & sedan ett ben för högre effekt. Stjärnan Till sist hela detta

    Continue Reading...