Archive for June 14th, 2010

  • Pass1 Under lunchen så körde jag och Max en tung WOD Avklarade den på 27:53 och Max på 28:41 Vi toppade med 3 x 10kg x AMRAP riktig GHD back extension. 12, 14, 24 (mindre strikt och snabbare) Pass2 Två styrkeövningar 5×5 Press, uppvärmning (5×20, 3×50,  1×65) sen 5×60, 5×57.5, 5×55, 5×55,5×55 3×5 Bänkpress, uppvärming (5×60, 3×90) sen 5×100, 5×100, 5×100 För att få tillbaka lite “snappiness”. 1st Power Clean & 5st Jerk. 5×3 Push Jerk 5×70, 5×80, 5×80, 5×80, 5×80 (split jerk) Sen så avslutade jag med lite rörlighetsträning 3 x 40s SuperSet av Split Squat & Stjärnan, gud […]

    Dagen tog sig

    Pass1 Under lunchen så körde jag och Max en tung WOD Avklarade den på 27:53 och Max på 28:41 Vi toppade med 3 x 10kg x AMRAP riktig GHD back extension. 12, 14, 24 (mindre strikt och snabbare) Pass2 Två styrkeövningar 5×5 Press, uppvärmning (5×20, 3×50,  1×65) sen 5×60, 5×57.5, 5×55, 5×55,5×55 3×5 Bänkpress, uppvärming (5×60, 3×90) sen 5×100, 5×100, 5×100 För att få tillbaka lite “snappiness”. 1st Power Clean & 5st Jerk. 5×3 Push Jerk 5×70, 5×80, 5×80, 5×80, 5×80 (split jerk) Sen så avslutade jag med lite rörlighetsträning 3 x 40s SuperSet av Split Squat & Stjärnan, gud […]

    Continue Reading...