Archive for May 27th, 2010

  • Kort paus hemma i golvrivande och matätande då kan man pumpa lite underarmar. Läst på en del om greppstyrketräning och kör några övningar från den artikeln. Handledsscurls flexion: 27kg x 15 för lätt 32kg x 10 amrap 32kg x 10 amrap Handledsscurls extension: 17kg x 10 amrap (trodde jag) 17kg x 12 amrap 17kg x 11  amrap Wrist abduction hantel 2.5kg 7 på vänster, 8 på höger, sänker vikten 1.25kg 18 hö, 17 vä Wrist adduction hantel 2.5kg 13 hö, 12 vä 1.25kg 18hö, 16 vä Wrist pronation/supination 2.5kg 18 hö, 18 vä 33 sekunder statiskt häng i min chinsstång […]

    Jobba lite med greppstyrkan

    Kort paus hemma i golvrivande och matätande då kan man pumpa lite underarmar. Läst på en del om greppstyrketräning och kör några övningar från den artikeln. Handledsscurls flexion: 27kg x 15 för lätt 32kg x 10 amrap 32kg x 10 amrap Handledsscurls extension: 17kg x 10 amrap (trodde jag) 17kg x 12 amrap 17kg x 11  amrap Wrist abduction hantel 2.5kg 7 på vänster, 8 på höger, sänker vikten 1.25kg 18 hö, 17 vä Wrist adduction hantel 2.5kg 13 hö, 12 vä 1.25kg 18hö, 16 vä Wrist pronation/supination 2.5kg 18 hö, 18 vä 33 sekunder statiskt häng i min chinsstång […]

    Continue Reading...