Archive for April 17th, 2010

  • Dra på dig en rejäl virusförkylning Se till att du sover max sex timmar Ät en undermålig frukost Träna innan kl 10 så att kroppen inte hinner bli varm och mjuk Se till att du maxat de muskelgrupper som du ska köra idag under gårdagens pass (då du också givetvis följde ovan kriterier) Kör sen igång Fran och sikta på personbästa. Efter en av nån outgrundlig anledning misslyckad Fran så bestämmer du dig för att Grace är bra mycket enklare eftersom du nu både jobbat upp puls och värmt upp axlar och triceps. Lika bra att börja innan pulsen hunnit […]

    Guide till ett riktigt misslyckat CrossFit-pass

    Dra på dig en rejäl virusförkylning Se till att du sover max sex timmar Ät en undermålig frukost Träna innan kl 10 så att kroppen inte hinner bli varm och mjuk Se till att du maxat de muskelgrupper som du ska köra idag under gårdagens pass (då du också givetvis följde ovan kriterier) Kör sen igång Fran och sikta på personbästa. Efter en av nån outgrundlig anledning misslyckad Fran så bestämmer du dig för att Grace är bra mycket enklare eftersom du nu både jobbat upp puls och värmt upp axlar och triceps. Lika bra att börja innan pulsen hunnit […]

    Continue Reading...