Archive for May 11th, 2009

  • Efter en tid av crossfittande så var det dags för ett vanligt gympass. Dagens schema Bänkpress max vikt för att klara 8,6,4,2 reps, för mig blev det 8×105, 5×115, 4×115, 1×125 idag. Lite svagare än väntat faktiskt. Dips 2 set med 8kg hantel som vikt. 16 resp 13 reps blev det. Chins 2 set, 16 resp 12 reps. Rodd 3 set, 8×80, 8×70, 10x75kg. Skönt pass. Vågen pekade för övrigt på 90.0 idag. Maten för dagen blev: Frukost: Musli (350kcal) Fet gräddig potatisgratäng med lax från konsum (800 kcal?) En köttbullsbaguette kl 17.30 också från konsum (ca 520 kcal) En […]

    Reguljärt gympass

    Efter en tid av crossfittande så var det dags för ett vanligt gympass. Dagens schema Bänkpress max vikt för att klara 8,6,4,2 reps, för mig blev det 8×105, 5×115, 4×115, 1×125 idag. Lite svagare än väntat faktiskt. Dips 2 set med 8kg hantel som vikt. 16 resp 13 reps blev det. Chins 2 set, 16 resp 12 reps. Rodd 3 set, 8×80, 8×70, 10x75kg. Skönt pass. Vågen pekade för övrigt på 90.0 idag. Maten för dagen blev: Frukost: Musli (350kcal) Fet gräddig potatisgratäng med lax från konsum (800 kcal?) En köttbullsbaguette kl 17.30 också från konsum (ca 520 kcal) En […]

    Continue Reading...