Archive for May 4th, 2009

  • En dag ska man väl greja Muscle-ups…

    Schysst MU video

    En dag ska man väl greja Muscle-ups…

    Continue Reading...

  • Frukost: Basmusli 50g, yoghurt 3% 250 ml, russin ca 15g. Lunch: En lunchlåda från nån helgmiddag (lite för fet och god för en vardag) Färsk pasta, kyckling, soltorkade tomater, ädelost, västerbottenost, sidfläsk samt matlagningsgrädde. Mellis (typ 16.30): Musli+Yoghurt 18.30: Två knäckemackor med smör och ost kl 20.30: Tre knäckemackor, två med stekt ägg, smör och kaviar, en med makrill på.

    Dagens mat

    Frukost: Basmusli 50g, yoghurt 3% 250 ml, russin ca 15g. Lunch: En lunchlåda från nån helgmiddag (lite för fet och god för en vardag) Färsk pasta, kyckling, soltorkade tomater, ädelost, västerbottenost, sidfläsk samt matlagningsgrädde. Mellis (typ 16.30): Musli+Yoghurt 18.30: Två knäckemackor med smör och ost kl 20.30: Tre knäckemackor, två med stekt ägg, smör och kaviar, en med makrill på.

    Continue Reading...

  • Jajamän nu är veckans första pass avklarat. 8st tabataintervall av: Pullups (12 som bäst) Armhävningar (15 som bäst) Knäböj Situps Total 32 st intervall över 16 minuter. Fett drygt men skönt

    Tabata intervall

    Jajamän nu är veckans första pass avklarat. 8st tabataintervall av: Pullups (12 som bäst) Armhävningar (15 som bäst) Knäböj Situps Total 32 st intervall över 16 minuter. Fett drygt men skönt

    Continue Reading...