Archive for January 10th, 2009

  • Väger 91.5kg Mat: Samma frukost som vanligt. Ingen mellis. Sen lunch, thaimat: fläsk med ris, lämnade mycket ris men gissar på 1000kcal ändå. Proteinshake 1 dl pulver med vatten. Thaimat på kvällen: Kyckling med kosmjölk ca 800kcal + 1 st 10g 70% mörkchokladkaka.

    Jan 9 – 2009

    Väger 91.5kg Mat: Samma frukost som vanligt. Ingen mellis. Sen lunch, thaimat: fläsk med ris, lämnade mycket ris men gissar på 1000kcal ändå. Proteinshake 1 dl pulver med vatten. Thaimat på kvällen: Kyckling med kosmjölk ca 800kcal + 1 st 10g 70% mörkchokladkaka.

    Continue Reading...

  • Väger 91.5kg. Lunchpasset: 100 chins 100 pushups 100 knäböj 100 situps 23 min 20 sek. Kommer nån ihåg vad detta crossfitpass heter ? Angie Mat: I princip samma som dan innan (boring I know).

    Träning jan 8 – 2009

    Väger 91.5kg. Lunchpasset: 100 chins 100 pushups 100 knäböj 100 situps 23 min 20 sek. Kommer nån ihåg vad detta crossfitpass heter ? Angie Mat: I princip samma som dan innan (boring I know).

    Continue Reading...

  • Lunchpasset: Benpress 5 långsamma excentriska set. Frivändningar med djup knäböj: 20,50,60,60,70 kg med mellan 5-10 reps per set. Ryck med djup knäböj: 40,40,50kg 5 reps per set. Mat: Frukost: 60g basmüsli 1.5dl 3% yoghurt 10g russinl Mellanmål 40g basmüsli 1dl 1.5% fil 10g russin Lunchlåda: Kyckling med basilikatagliatelle Mellanmål: 2 bananer, 1 äpple Kvällssmål 3 grova frallor, 2 ägg och tillhörande smör och kaviar.

    Träning jan 7 – 2009

    Lunchpasset: Benpress 5 långsamma excentriska set. Frivändningar med djup knäböj: 20,50,60,60,70 kg med mellan 5-10 reps per set. Ryck med djup knäböj: 40,40,50kg 5 reps per set. Mat: Frukost: 60g basmüsli 1.5dl 3% yoghurt 10g russinl Mellanmål 40g basmüsli 1dl 1.5% fil 10g russin Lunchlåda: Kyckling med basilikatagliatelle Mellanmål: 2 bananer, 1 äpple Kvällssmål 3 grova frallor, 2 ägg och tillhörande smör och kaviar.

    Continue Reading...