Archive for January 6th, 2009

  • Ja där ligger man i lä minst sagt, skulle väl ta 10 minuter för mig… måste öva på kipping annars har man ingen chans. Ska nog testa mig senare i veckan på denna övning.

    Fran som den ska utföras

    Ja där ligger man i lä minst sagt, skulle väl ta 10 minuter för mig… måste öva på kipping annars har man ingen chans. Ska nog testa mig senare i veckan på denna övning.

    Continue Reading...

  • Frukost: 40g basmüsli 1dl 3% yoghurt 10g russin ca 250kcal Mellanmål: 2 bananer typ 150g st 1 äpple ca 100g ca 340kcal Mellanmål igen: 60g basmüsli 1.5dl 0.5% fil 10g russin ca 350kcal Middag: Kyckling med basilikatagliatelle ca 800 kcal 800+350+340+250=1740 => Fan va lite skärpning! Ps. Använder http://www.shapelink.com för att räkna ut kosten. Ds.

    Dagens krubb

    Frukost: 40g basmüsli 1dl 3% yoghurt 10g russin ca 250kcal Mellanmål: 2 bananer typ 150g st 1 äpple ca 100g ca 340kcal Mellanmål igen: 60g basmüsli 1.5dl 0.5% fil 10g russin ca 350kcal Middag: Kyckling med basilikatagliatelle ca 800 kcal 800+350+340+250=1740 => Fan va lite skärpning! Ps. Använder http://www.shapelink.com för att räkna ut kosten. Ds.

    Continue Reading...

  • Japp då var man 1kg lättare, beror nog endast på att det var första dagen av 14 då jag inte drack pilsner Tur att jag tränade varannan dag under jul säger jag annars vet man nog inte hur det hade stått till nu. Tänkte ta mig till under 85 innan den 1:a maj dvs ca 7.5 kg kvar. 0.5 kg i veckan verkar lagom, även om jag kommer rasa snabbare nu i början. Måste hålla kvar styrkan så gott det går, målet är att vara 85 kg tung och stark till skillnad från alla tokbantningar inför tävling som man sysslat […]

    1kg vätska

    Japp då var man 1kg lättare, beror nog endast på att det var första dagen av 14 då jag inte drack pilsner Tur att jag tränade varannan dag under jul säger jag annars vet man nog inte hur det hade stått till nu. Tänkte ta mig till under 85 innan den 1:a maj dvs ca 7.5 kg kvar. 0.5 kg i veckan verkar lagom, även om jag kommer rasa snabbare nu i början. Måste hålla kvar styrkan så gott det går, målet är att vara 85 kg tung och stark till skillnad från alla tokbantningar inför tävling som man sysslat […]

    Continue Reading...