Archive for February 21st, 2008

  • Morgon: Fil+musli Lunch: Stor Shakemushi Em: Fil+musli Direkt efter träning: 2 kiwi Kvällsis: 2 rågbullar med mjukost, senap och skinka (typ 4 mackor), te och en halv avokado.

    Dagens mat

    Morgon: Fil+musli Lunch: Stor Shakemushi Em: Fil+musli Direkt efter träning: 2 kiwi Kvällsis: 2 rågbullar med mjukost, senap och skinka (typ 4 mackor), te och en halv avokado.

    Continue Reading...

  • Skippade styrkan igår trots att jag hade tänkt köra, Aleks bangade och då tappade jag motivationen. Körde dock ett kickboxningspass på kvällen men det gick inte så bra. Frös en massa trots att svetten sprutade. Samma sak idag under styrkepasset. Är nog övertränad. Dagens styrkepass: Frivändningar med benböj + stöt: 50kg 3×5 Sumo-deadlift highpull: 50kg 3×5 Knäböj+militärpress (thrusters): 50kg 3×5 Hantelsving med två händer: 24kg 3×8 Maximalt explosiva dips 3×5 Maximalt explosiva chins 3×3 Man får inget pump av såna här övningar men man blir sjukt trött eftersom hela kroppen kopplas in.

    Sista snabbstyrkan

    Skippade styrkan igår trots att jag hade tänkt köra, Aleks bangade och då tappade jag motivationen. Körde dock ett kickboxningspass på kvällen men det gick inte så bra. Frös en massa trots att svetten sprutade. Samma sak idag under styrkepasset. Är nog övertränad. Dagens styrkepass: Frivändningar med benböj + stöt: 50kg 3×5 Sumo-deadlift highpull: 50kg 3×5 Knäböj+militärpress (thrusters): 50kg 3×5 Hantelsving med två händer: 24kg 3×8 Maximalt explosiva dips 3×5 Maximalt explosiva chins 3×3 Man får inget pump av såna här övningar men man blir sjukt trött eftersom hela kroppen kopplas in.

    Continue Reading...